Tuesday Morning.

Please dont drive me home tonight, Cause I dont wanna feel alone.

När jag satt i min säng och njöt av en skål med äppelpaj kallade pappa efter mig, han frågade om jag kört min bil idag. Nej ? Nahe, då hade han tydligen kört punka på min bil igår och som min bil lutade då det var högerframdäck som va totalpunkterat.

Gick ut en sväng sen när pappa och mamma gick runt på tomten för att kolla alla hus så inget blivit stulet för det har tydligen varit inbrott hos några grannar under natten. Ankan och Jennie kom över för att låna batteriladdare så jag följde med dom över sen och meckade lite moppe, kan tycka det var ganska kul men moppen startade när vi försökte så något lyckades vi (läs dom) med så slutet gott, de hela gott!

Gick och kollade min bil och fick ångest, jag ska iväg imorgon men om lillebror ska jobba efter skolan och mamma jobbar eftermiddag och jag inte har någon körduglig bil kommer jag inte iväg. Så pappa och lillebror är nu ute och bytar däck då vi tydligen har några andra slitna däck ståendes. Så kommer pappa ta med sig grejer så han kan laga mitt ordinarie däck imorgon eller nått. Men återigen, slutet gott, de hela gott. Huvudsaken är att jag kommer iväg imorgon (:

Nu fryser jag efter att ha stått ute så enormt länge så ska ner under min filt, godkväll alles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0