Chilledill-dag.

Idag har jag minsann inte gjort mycket. Fixade dock med tvätten vid middags tid, varit iväg och handlat med mamsen och sen har jag bara legat och läst, därför jag vill påbörja en ny bok men får ju först läsa ut den jag påbörjade innan jag reste iväg.

Jobbet har heller inte ringt så då har man förlorat ännu en dagslön, är inte uppskriven inför imorgon heller men då kommer jag bli inringd för två dagar i rad av ledighet får jag inte. Vill jag inte ha pengamässigt i heller. Ja jag är pengakåt, men i dagens samhälle vem är inte? Det sägs att man inte kan köpa lycka, men jag blir lycklig av pengar för då kan jag köpa en massa, så jo jag kan köpa mig lycka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0