Tisdagen 10 Maj.

Vadret har nere blir bara battre och battre tycker jag, over 30 grader och det gillas. Sa har blivit lite mer stranden och lite mer shopping. Igar tog jag aven ett dopp och idag snorklade vi lite smatt i standkanten ..

I sondags var vi ute pa jeep och kamelsafari och det var ju roligt. Kamelturen varade i kanske tjugo minuter nagot sant sen blev det ut pa liten tur med jeep, eller liten o liten varade ju nagon timme. Aven offroad, kul men jag blev sen lite aksjuk haha..

Igar var vi ute pa pubrunda, fuck me im famous, det var ju ganska kul. Mina fotter gjorde dock ont for skorna blev tranga och jag dansa sonder, sant jag inte gor hemma sa de va ju roligt med lite annorlunda galet typ. Inga snygga killar har dock sa lika torrt som sahara oknen kanns de som ..

Nar vi kom tillbaka till hotellrummet sa brot jag dock ihop och bolade i en handduk for att tysta graten. Sen gick vi ut en runda och jag satt pa stranden med ett tant ljus och lat vagorna blota ner mig och tarna skoljas bort. Jag ar ledsen over att inte vara hemma med min familj just nu, och angrar att jag inte halsade pa dig nar det fanns tid. Sa som det alltid ar nar det ar forsent med nagot. Du var den starkaste person jag nansin traffat och ingen kommer nansin kunna andra pa de for du kampade dig upp efter amputerat ditt ben, du fick tillbaka rorelseformagan nar dom sa att du skulle va forlamad for alltid , du kampar och visar att vill man sa kan man. Jag hade velat ge dig en kram till...

Ikvall blir det ta det lugnt och imorgon ska vi upp tidigt och hyra bil och bege oss runt pa egna aventyr. Sen pa fredag blir det ut pa vattnet och aventyra lite dar, blir nog kul. Det ar bra att ha nagot att gora for man lyckas halla tankarna pa annat for stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0