Wont let go.

När jag äntligen fick tummarna loss till att tvätta idag, ja när maskinen väl är klar så vill tvättmaskinen inte släppa taget om mina kläder utan har istället låst in dom i sig själv. Fick instruktionen att stänga av maskinen av mamma, stod och ryckte i luckan x antal minuter innan jag gav upp och gick från källaren. Får väl gå ner om en stund och hoppas att tvättmaskinen slutar och busa för det är inte kul längre..


---
When I finally took my clothes down to the basement, the washing machine started to mess with me. Or it wasnt until the washing process was done though. I tried to take out the clothes from the machine but I couldnt open the door. Im gonna try later cause we're not friends right now, me and the machine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0