Awake?

Japp. Pigg? En annan femma. Låg väl mest och ville inte upp när dom väckte mig, alla sjutton gånger. Tillslut var det bara o masa sig upp. Den som väntar på något gott måste gå ur sängen mot alla odds. Vattenkontakten mot kroppen hjälpte ju faktiskt lite, satt och spola varm vatten över kroppen och tänkte på livet, nja tänkte nog inte så mycket faktiskt.

Får väl slå in julklappar i helgen, sånt tycker jag är så kul. Det konstiga är att jag gick inte runt på Ullared och kollade grejer åt mig själv utan mest kollade jag grejer till min nästyngsta lillasyster, jaja. Fick tag på julklappar till nästan alla familjemedlemmar och jag fick tag på lite saker till mig själv så det var en bra shoppingrunda, som dessutom blev billigare än beräknat. Tumbs up even more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0