Dom tömde mig på blod.

Nej jag är inte med i Vampire Diaries eller liknande. Jag råkade dock somna imorse. Tillslut orkade jag bara inte så jag la mig på magen och somnade. Vaknade upp och tänkte jag måste kolla klockan, tror ni inte larmet varit fel inställt, det var igång men inte för att ringa idag fredag och klockan var 1. Jag skulle va där kvart över, så det var liksom bara till att springa upp ur sängen, på med jackan och in i bilen.

Doktorn konstaterade nässelutslag, någon typ av allergi. Så nu måste jag föra anteckningar om vad jag äter osv för att utesluta saker osv. Sen när dom snacka om att ta nytt blodvärde, ja då trodde jag ett nytt stick i fingret. Nej dom tömde istället mig på blod. Aldrig gjort förr så var lagom nervös.

På vägen hem kom jag på att doktorn skrivit ut allergipiller, men eftersom jag inte fick en lapp (allt körs ju via internet now days) så kom jag inte på det förens jag i princip var hemma. Eftersom jag också sett två brev till mig i köket tänkte jag att det nog var avi från Yves och Nelly så jag fortsatte hem.

Nu är det dags att köra ner igen, tredje gången gilt denna dag.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: Ja precis samma här. vill helst inte flytta förrän man har fast anst. känns mer säkert då att det inte kommer skita sig. och bor man själv så får man inreda precis hur man vill!! =D det kommer nog gå bra för oss. nån gång ;-)

2011-11-18 @ 14:49:54
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0