En skrattfull kväll.

Det var ju väldigt trevligt sällskap, en hel del skratt utdelades. Maten var god, men stället var mysko. Kvällen avrundades tidigt, tror det var ställets fel faktiskt. Jag var ju lagom övertrött och flabbade och fick blöta ögon en del sen bara slog det om och jag blev segare än segast. Fick skjuts hem av Vickie och i bilen kände jag mig som en Zombie, kollade rakt fram med öppen mun och orkade liksom inte.

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag med kassar, ullaredsgrejer och kläder på hela golvet och sängen. Jag bara orkar inte, ska slå igång tvn och innan huvudet landar på kudden lär jag ha deckat, det är så det känns iallafall. Så trött är jag. Men inte konstigt egentligen, sovit 1½ timme under det senaste dygnet. Mitt eget val så jag visste ju vad som väntade.

Tackar för mig och önskar en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0