Måndagen 10 Oktober.

Då var det måndagmorgon igen, ingen ångest för min del eftersom jag är hemma från jobbet och nu ledig tills ikväll. FREEEEEEDOM! Natten har gått fort, mer har jag väl inte att säga än så. Sen var det snack om träning, men det var fullbokat så kanske blir det på tisdagkväll istället, om jag lever då :p

Idag är planen att kanske tvätta bilen så den faktiskt blir ren? Och åka till Audio Video och få hjälp att få igång mitt internet eftersom det inte vill fungera. Jag måste ju också kunna få facebooka genom mobilen SÅKLART! (;

- kommit underfunn med att jag gillar att locka håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0