Torsdagen 13 Oktober.

Natten bara sprang iväg, haft ganska så roligt. Det är kul o va lite boss för alla tar mig verkligen på stort allvar. Alla kör med alla leken. Nåväl vi har roligt och vi får gjort det vi ska, bättre kan de ju knappt bli.

Fick också dåligt samvete över att jag liksom inte tänkt så långt, så jo det är tanken som räknas. För hade jag tänkt så hade jag inte glömt och då hade det inte blivit något missförstånd om att någon gjort fel eller så. Absolut ingenting mer än att jag tänkte vilka var med senast o så bjöd jag in dom.

Nu blir det lite frukost, hungern springer också ifatt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0