Fick bilderna idag!

Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ut och hämta in posten, fy fasen vilken sommar värme! (: Sen tyckte jag inte de fanns något stort paket i brevlådan och blev ledsen, sen kolla jag igenom och såg ett litet paket och det var från Skydive skåne så då blev jag happy face igen.

Kollade igenom filmen som spelades om typ tre gånger under de 7 minuter filmen varade. Kändes lite lökigt? Men ja det var kul, kunde inte hitta bilderna och blev lite ledsen igen och trodde inte jag fått några. Gav de ett sista försök och då hittade jag dom. Lagt upp några på facebook och här kommer en som inte setts innan.

Sa ju att min tandempilot var charmig , här biter han ju i min mössa. Inte för att jag märkte något, trodde väl de va vinddraget från att falla från 4000meters höjd :p Men what a feeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0