Lördagen 24 September.

Är det nu man återigen ska säga att jag ska aldrig mer dricka? Nej faktiskt så gör jag inte det.

Igår var årets fylla utan tveka, jag fick väldigt många incidenter under natten och var bauta full. Började med förfest hos Mli där jag drack en flaska asti, tre cider och någon shott innan vi begav oss iväg till stationen. Blev full, fullare, fullast. Helt utan tvekan va jag nog fullast av alla.

Jag kunde tillslut inte gå och gick och trillade över allt. (Skrapa knäet o gjorde hål i mina leggins)
Jag bölade en jävla massa fast jag hade nog ingen ordentlig anledning, alkohol isånnafall.
Jag åkte ett byavarv med någon jag inte kände, skulle väl till den andra puben men den va stängd och kom tillbaka igen.
Jag gick tillbaka till Mli i bara strumpor för jag hade ett jävla cpryck i vänster foten så den vinglade HELA tiden, nog därför jag trillade hahaha.
Jag hade tydligen tappat min plånbok för en kille ringde mig mitt inatten och kastade sen upp plånboken på balkongen jag stod på. TACK!
Jag skickade nog alldeles för många fylle sms.
Jag köpte vid ett tillfälle två cider och en öl på samma gång, whats the point egentligen? Eller kanske de va precis vid stängning och jag ville ha mer dricka? idk, jag var full.
Eftersom mina strumpor var blöta fick jag låna Vickies när vi kom till Mli för jag inte ville gå barfota men sen blev det inte mer än att jag deckade med kläderna på hos Mli , vaknar upp och ena strumpan är av.
Jag gjorde nog fler saker men detta var väl vad jag kunde komma på just nu.

Nej shit vilken jävla kväll säger jag bara, men jag tror nog att vi hade kul trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0