Onsdagen 21 September.

Vilken härlig morgon det är! Natten började i det ledsna spåret då ALLA mina nattvänner hade svikit mig. Alla bara lämnar mig. Först var det Pernilla & Mli, sen åkte Vickie till Åa och nu var Jossan, Sandra och Frida alla placerade i Åsljunga. Kan ni tro jag kände mig ensam eller? Men Jossan kom och joinade lite senare fast ja vi var ju service på olika linjer båda två så inte såg jag henne för det :p

Natten gick på galant, det strulade inte till den grad att man blev galen utan till den grad att det var lagom med jobb. Fast ja det var hyftat tempo hela natten så det var riktigt gött och va service där inatt. Och en sak måste jag dessutom tillägga, det finns nog dom som tycker att jag är en lat person, men det är jag faktiskt bara hemma för där kan jag vara det. När det kommer till mitt arbete så föredrar jag att ha att göra hela tiden för annars vet jag inte vad jag ska göra. Att bara stå och glo är i princip det sämsta som finns på en arbetsplats, om man inte gör det ihop med andra så det ser lite bättre ut (; Annars föredrar jag som sagt action. Så har vi det på de klara om någon undrade liksom ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0