Onsdagen 28 September.

Puh man kan andas lite igen. Natten är över och jag dansar i princip av lycka. Massa med räkna till tio. När jag kom ut stod jag och prata med Sandra en massa precis bredvid min bil och när jag efter ett tag ska in i bilen så får jag syn på de här;



"Alltså hur fan ska jag komma in i min bil?" . Det blir skratt och jag förstår liksom inte hur personen tänkte när hon/han parkerade. Efter att stått där och beklagat mig massor hoppar jag in genom passagerar sidan, kör rakt fram och snirklar förbi två cyklar och en bil. Kör till preem och kollar så min bil inte fått en skada. Blir sur, gasar tillbaka, skriver en lapp och sätter på rutan. Sen blev jag glad och körde hem med dunkdunk i bilen.

Nu lite frukost i sängen framför tvn och sen sova några timmar. Todaaaaloo.

ps, så ingen missförstår blev jag sur av händelsen o körde tillbaka för de, bilen va inte skadad (va jag såg iallafall).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0