Söndagen 18 September.

Godkväll, min helg är nu över och om cirka en halv timme ska jag köra mot jobbet. Denna helgen har varat väldigt mycket längre än mina andra helger och de beror nog väldigt mycket på fredagen. Att jobba till halv sex, åka till Ullared o komma hem vid fyra, köra ett ärende sen sova max två timmar för att sen bege sig iväg och dricka med jobbkompisar. Hem mitt i natten sova några timmar sen vidare på middag hos några andra vänner sen hem och sova lite och idag enbart spenderat dagen med mig själv. En super awesome helg!

Ser framemot nästa helg med rädsla, två festkvällar i rad kommer jag aldrig att klara. Men går det som planerat så är det så min kommande helg ser ut. We'll see, only time can tell.

Lillebror kom in till mig för några timmar sedan och sa att jag skulle komma ut i köket och kolla på något roligt. Då såg det ut såhär, vår hund sittandes på en stol vid matbordet, hon är ju för söt. (Men först hade hon suttit och tittat ut genom fönstret, sötnöten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0