April, April.

Ja så var det ju shit så många på facebook som helt plötsligt var gravida. Och synd om dom stackarna som verkligen menar allvar och säger det idag, för det är väl ingen som tar dom seriöst iallafall.

--
Så istället för att ligga i sängen och böla för att jag fått en knut på snöret så valde jag att ta mig i kragen och lösa problememt och nu har jag en bättre plan än förut. Det innebär dubbelt så mycket resor, men om jag nu gillar och resa så mycket så kan det ju inte vara ett så stort problem. Kör hellre den billiga varianten eftersom jag inte har en inkomstkälla at the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0