En effektiv dag.

Åkte iväg till Helsingborg med min lillebror, han skulle till Biltema och byta några saker. Jag behövde lite saker på kontorsavdelningen och fick med mig en ny pärm med register för alla viktiga papper, en skrivbok som ska va en liten "dagbok" i sommar, en liten anteckningsbok som ska va min loggbok där jag skriver ner viktiga saker och sen ett fotoalbum till alla framkallade foton som bara ligger i sitt kuvert.

Sen blev det vidare till Väla, köpte underkläder, gick till apoteket och sen deichmann där jag köpte ett par svarta pumps och fick hjälp att hitta ett par vita tennisskor så nu har jag det mesta köpt inför resan. Tror jag. Ska börja skriva packningslista senare och då får jag se om jag behöver något mer. Men känner att jag är en liten bit på vägen iallafall.

Åkte inom Familia också, skulle in på Change för att kolla efter bikini men där var en liten röra och det är väl fortfarande lite fel säsong för badkläder så den biten gick inte så bra. Avslutade familia trippen och gick in på City Gross och handlade till maten.

Nu håller jag på med pasta ala My, gott ska det bli med mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0