En hel underbar dag.

Började dock inte så underbart för jag skulle köra till Natha först och kör fan vilse, hamnar i Billesholm av alla ställen och får vända och efter att ha kört in på tre gator hamnade jag äntligen rätt haha. Jag & mitt lokalsinne haha.

Vi körde till Väla för jag ville gärna hitta ett par jeans för alla mina har så kass passform för jag hittar aldrig några i affären och beställer på nätet och så kommer dom hem och halvpassar & jag behåller dom. Nu fick jag väldigt bra hjälp och säger att det är Nathas förtjänst att alla tre paren jeans passade. Så tre par it is!

Blev en bakad potatis på familia eftersom att precis när vi tar nummerlapp på Väla så är potatisarna slut. Så en snabb sväng inom Familia och sen blev det hem till Natha där vi kollade lite på TV och fick sen cravings efter våfflor. Gott var det också, speciellt med socker på (; Nej knappt sockerberoende.

Lite mer TV sen kom John & Marcus också hem, liten runda ut med Dobbie och nu är jag hemma igen. Ska slänga huvudet på kudden för jag är sjukt trött. Fryser gör jag också men det är ju inget ovanligt längre så tycker jag borde vant mig vid de här laget. Har jag dock inte ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0