En trött My.

- Hemkommen och fram med datorn tänkte jag.

Nu är jag en ny duschad My, fortfarande trött. OH det känns verkligen som allting kommer gå vägen, men fortfarande vågar jag ändå inte ta ut segern i förskott. Trots att vi imorgon ska diskutera NÄR, VAR och HUR! Tänk att jag fick betala 10 kronor för att låna en handduk så jag kunde duscha :o Fast å andra sidan, varm vattnet mot kroppen va värt det!

Blir nog att stänga ner datorn snart, läsa några sidor i min bok och sen sova. Är ju en tidig morgon som väntar som sagt, jag är inte världens bästa morgonmänniska men har man viktiga saker framför sig som kan förändra ens framtid, ja då går man upp utan något större gnäll faktikst.

AAAH.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0