Ett steg framåt.

Framtiden är omöjlig att se så man får ta en dag i taget. Det räcker ibland med att man ställer sig upp och låter den ena foten fram efter den andra. Min framtid är omöjlig att ens tänka på i dags läget, det är svårt att föreställa sig ifall man inte har några direkta mål. Ja i mitt liv handlar allting om jobbstatus, för det är väl egentligen det enda som jag faktiskt kan göra någonting åt.

Jag har två möten i Stockholm nästa vecka, det ena kommer bara vara en sommar fling och det andra kanske kan förändra mitt liv. Men oavsett hur det kommer att gå så kommer mitt liv ta en vänding efter åt. Någonting måste göras för den här ruta ett har jag stått och stampat på sen 2008. Nu är jag redo för ett steg framåt. Passera gå och inkassera något bra. Jag har ju sagt att 2012 ska bli mitt år, och jag tänkte hålla det.

Jag har kastat tärningarna och fått dubbla siffror, det är min tur igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0