Första dagen done!

Känner mig helt slut i huvudet efter denna dagen, känns verkligen som man varit tillbaka i skolbänken. Har skrivit flera sidor i mitt block som jag tänkte renskriva lite nu på kvällen när jag ändå inte har något megastort planerat. Va ganska kul att se fyra ansikten som man kände igen sen förra gången vi var där.

Vi gjorde ett litet grupparbete, marshmallows challange tror jag de hette. Min grupp var nummer 1 och med det säger jag hela alltet. Vi var dom enda som lyckades med uppdraget, yeay! Fast själva vinsten var inte så mycket, det var väl mest det hela med grupparbete som det handlade om. Teamwork, det är vad de mesta handlar om.

Har en tidig och lång dag imorgon, 9 timmar. På onsdag har vi en tidig och lite kortare dag 7 timmar. Fast eftersom det inte tog mer än en kvart att gå så kan jag sova en halv timme längre eller ta och äta frukost här innan jag går. Vilket som.

Förresten kolla vad jag åt till middag nu innan jag kom hit, jag kommer rulla fram innan jag åker tillbaka till skåneland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0