Going to be action tonight.

Säger ju att jag har lätt för att träffa nya människor, hann inte ens in på mötet innan jag funnit två nya vänner (; Sen fann vi en ny vän som vi sen väntade på i två timmar. Intervjun idag var ju något helt annat än jag varit med om hela mitt liv, stämningen fy fan va nice. Jag hade kunnat sitta där skit länge.

I en vanlig intervju hade man ju aldrig svarat Wet tshirt på frågan "Har du någonsin vunnit något" haha. Det borde säga en del. Killen som höll i dom flesta frågorna frågade dom frågor som vi svarat på i papprena, kom till har du pojkvän eller flickvän, nej. "Hur kommer det sig?" "Ja jag har väl inte hittat någon intressant" "letar du?" "Jag gjorde väl men har lagt det på hyllan, eller du är intresserad?" "varför inte" haha.

Lätt bästa intervjun i hela mitt liv. HAHA. Nu har jag precis duschat, har delat med mig av mitt hotellrum till en av tjejerna och vi ska snart ner och ta en öl och invänta Kim (som är den andra tjejen) sen ska vi dra på minglet halv 10. Sen får vi väl se om det blir spice up your life eller vad. Är dock trött men det har vi inte tid med.

Nu måste jag slita mig från datorn, vi hörs nästa gång jag har en lucka. Jag leker busy woman (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0