Hem ljuva hem.

När jag landade på flygplatsen i Ängelholm och gick mot bilen så kändes det inte som det var imorse jag körde dit. Känns som jag varit borta i två dagar. Tog bilen och körde hemåt, måste säga att väg 114 mellan Ängelholm & Örkelljunga är en av dom tråkigaste vägar jag kört på.

Nu är jag hemma och ska alldeles strax decka, tror jag kommer göra det. Jag satt ju och nickade till redan i taxin påväg från storstan till Arlanda flygplats. Väntan på flygplatsen var ju också sjukt dryg men flygfärden gick riktigt snabbt.

En vilodag imorgon med sovmorgon, sen i övermorgon är det upp till Stockholm igen, kallar den part 2 bara för att det är kul. Den omgången har dock ingenting med part 1 och göra. Men det blir att stanna över natten eftersom det blir lite fest på kvällen, går inga flyg hem mitt i natten så har bokat in mig på ett hotell bara 640 meter ifrån stället jag ska va på, får hoppas jag inte virrar iväg helt åt helvete fel sen på natten när jag ska gå hem :P

Nej en grilladmacka med baconost, vanlig ost och ketchup hade inte suttit fel. Känner inte att jag ätit någon ordentlig mat idag, fast ändå känns det som jag inte gjort annat än ätit. Jävla krängebarn :P

- Lite snacks i väntan på pågång av flyg (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0