Känner mig vuxen.

Jag kan väl inte säga att jag känner mig som en vuxen människa sen jag kom hem från Thailand. Varför? För att jag inte tar tag i mitt liv, jag bara väntar in det istället. Fast å andra sidan så har jag ju seriösa saker som väntar, kan vara därför jag väntat med de tredje alternativet för jag helst slipper det men tar det om jag måste.

Får en sån vuxen känsla i kroppen när jag bokar mina resor själv. Pappa har ju alltid fixat den biten åt mig innan. Nu har jag dessutom fått enorm hjälp, så den som säger att facebook inte är något vettigt kan stoppa huvudet i toaletten så ska jag spola, haha. För jag fick en ganska bra information idag tack vare facebook. Hade det inte varit för dom sa sista minuten ungdom så hade jag betalat ca 2300 för en tur & retur resa till Stockholm. Nu fanns den ju här för ynka 998 kronor istället. Så jag kan säga att jag e ganska lycklig för det. Länge leve FACEBOOK!

Ätit lite chokladpudding också, så jag är åter full i magen vill jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0