Måndagen 2 April.

Idag har jag sovit bort halva dagen nästan, orkade inte gå upp när klockan ringde för mina drömmar var för bra för att lämna. Hatar när det blir så för sen har man helt plötsligt sovit en timme längre. Oops.
 
Har roat mig med att se klart OTH, tyckte först att sista avsnittet var cp för scenerna hoppade från dagtid & kvällstid om vart annat. Antar att lösa suduko och kolla på tv inte alltid är en bra match. För när jag släppte häftet med blicken och följde tvn så insåg jag att det handlade om tillbaka blickar för att liksom få ett avslut på serien. Så helt plötsligt blev det lite bättre. Lite tråkigt att serien är slut men ja, jag har ju en hel hög med andra serier att glo på så jag överlever (:
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0