Måndagen 23 April.

Uh, känns som att jag är uppe med tuppen idag. Eller att jag aldrig gick och la mig och nu bara hälsar på tuppen! Låg och rullade runt i sängen och började läsa lite i min bok sen rullade jag runt lite till, klockan hann nog bli runt 1. Sen vaknade jag igen runt klockan fem och har sen legat halv vaken sen klockan sju. Oh va jag känner att jag har sovit bra denna natt.

Hoppas det blir bättre imorgon för då måste jag ju gå upp klockan sju, morgondagens och övermorgondagens möte börjar båda två klockan 9.00, ingen sovmorgon då inte.

Sitter här och trycker ner en macka och ett glas äppel juice, har fått checkat in och betalat för mig nu eftersom receptionen var stängd igår när jag kom hit. Nu ska jag vänta på att klockan blir närmare 11 sen ska jag börja gå och leta efter min andra gata, enligt min Stockholmskarta som jag tog igårkväll så är det bara att gå förbi fyra gator och på den femte ska jag in. Kan nog inte va så svårt o hitta (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0