Så var det med denna dag.

Åkte hem till farmor och hälsade på en liten sväng, hon önskade mig lycka till och hoppades att jag skulle ha kul i Grekland. Sen åkte jag & pappa hem igen. Tog min väska och datorn, fick sällskap av syrran och åkte sen till NetonNet-lagret i Helsingborg. Chansen är inte stor att jag får tillbaka min dator innan jag åker, men ASUS har en annan garanti där dom hämtar & lämnar datorn, vilket ska gå snabbare så får kontakta dom imorgon.

Vet dock inte om det bara är fläkten som jävlas men det är inte så kul med en dator som varit tyst helt plöstligt gör väsen av sig. Att den där blåa bakgrunden med all den där texten kom upp inatt gjorde inte så jag blev mindre nojig över va det kan vara.

Nu har jag precis ätit middag, potatis med kotlett, sås och broccoli. Dö mätt, så det blir att lägga sig och gäsa lite i sängen till någon serie eller film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0