Tisdagen 17 April.

Snart så har jag äntligen läst ut den där halv sega boken som jag fick med mig hem från Thailand. Den heter Rebus sista fall, är på 476 sidor. Inte var det en sån bok jag har svårt att släppa utan snarare tvärt om, jag hade svårt att vilja läsa den. Men ändå tvingade jag mig framåt och nu har jag bara dryga 20 sidor kvar i boken.

Ska snart göra mig redo för att gå på date med mina tjejer, att snön börjar vräka ner känns dock inte så kul. Sommardäck på bilen, woho! Lite mat ska bli gott och få i magen dock & trevligt sällskap på det kan inte gå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0