Torsdagen 12 April.

Godmorgon! Uppe före tuppen idag och är inte så fasligt trött men kan bero på att jag sovit skit dåligt och varit halv vaken hela natten. Lyckades somna ganska fort där innan tio men sen vaknade jag en timme senare och kunde inte somna förens vid ett, rullade bara runt en massa.

Nu är det iallafall dags att ta nya tag, öppnat en xray pinkgrape som får hjälpa mig att få extra energi. Rita fram ett ansikte i huvudet och klä på mig. Allting i halvt om halvt Zombiemode. Det var riktigt länge sen jag gick upp vid denna tiden :o

Kommer iallafall ha en händelserik dag, gissar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0