It's my life.

Jag har absolut ingen ånger i min kropp, vilket jag annars alltid brukar ha när jag vaknar upp så där. Kanske har jag gjort en liten förändring i min personlighet, eller så tänker jag att de var precis vad jag behövde så varför ska jag då behöva känna ånger?. Med tanke på vilken historia som ligger i det förflutna så är jag kanske lite förvånad ändå, men samtidigt when u talk the talk you can walk the walk. Jag har faktiskt ingen aning vad den meningen egentligen betyder men jag kände att jag kunde använda de ändå, haha.
 
 
Going crazy. Tiden rinner ut i sanden och jag är så trött att jag knappt kan sitta upp. Ändå måste jag packa, fast kräftorna ligger i frysen och de vill jag ha i botten av väskan så de känns som jag inte kan göra så mycket :o En timmes säng liggandes sen full fart. Vid 3 går bilen mot CPH och klockan 10 svensk tid är jag framme på Skiathos igen. Home sweet home? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0