Just to make u smile.

Ibland behöver man bara lite bekräftelse. Jag är inte sådär jätte uppmärksamhets kåt. Jag får den fast jag inte alltid ber om den. Men att göra saker och få bra feedback på det, lite små bekräftelse över att någon gillar det man gjort för dem DET är något jag verkligen uppskattar. Ibland behöver man veta att någon ser vad för bra saker man gör. Kommentaren jag fick igår gjorde mig super glad.

 

Sen finns det en annan sak. När jag går förbi ett gäng med killar så tittar jag inte ner i marken eller framåt för att jag blir nervös. Jag gör det för att minska uppmärksamhetsfaktor, visserligen hjälper det sällan men jag fortsätter ändå. En del uppmärksamhet vill man ha, och en del vill man vara utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0