Onsdagen 1 Augusti.

Tänka sig att vi redan är inne i Augusti månad :o
 
Igårkväll efter jobbet gick vi på bio, kollade på Rock of Ages. Trodde kanske inte att de skulle vara en musikal men måste säga att musiken som var med gjorde att jag gilla det. Rock musik är ju ganska bra (; Dessutom var ju Tom Cruise snyggare jag kom ihåg att han var (; 
 
Idag sov jag till elva sen har jag ändå varit kvar i sängen, läst några sidor ur Midvinterblod, sett ett avsnitt NCIS sen behövde jag gå till kontoret. Gör en betalning, woop woop. Sen var jag på tvätteriet och lämnade kläder också. Nu ska jag väl snart gå hem igen. Städa lite, diska lite, sen ta det lugnt. 
 
Imorgon är det Island Hopping på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0