Säsongen börjar glida mot sitt slut.

Och det märks. Ansökan till vinterdestination är iväg skickad så inom 2 veckor kommer man väl veta vart man befinner sig till vintern. Blir det något varmt land eller blir det kanske Sverige? Just nu inget jag vet. Saken är att som ny är det svårt att få vinterdestination för det är färre platser. Men man vet aldrig, och loppet är inte förlorat än så vi väntar och ser helt enkelt (:
 
Att orden Nedstängning av Destination uppkommer är också en sån sak som gör att man förstår att slutet är nära. Det känns konstigt mesta dels för att jag nästan precis kom tillbaka från min semester hemma i Sverige, men också för att tiden har gått så otroligt fort här.
 
Stället, personerna det har satt sig så det kommer nog bli lite tråkigt när man ska åka härifrån. Det har ju ändå blivit ens hem. Vi har haft väldigt roligt också. Ska dessutom försöka pressa på stranden den sista tiden jag har kvar. Behöver väl lite färg så folk inte är brunare hemma i Sverige än mig som varit i Grekland hela sommaren. Pappas armar va ju brunare än mina när jag kom hem på min minisemester (; haha.
 
Men det har varit otroligt roligt de här, och återigen kunde jag aldrig gissat i början av året att jag skulle få vara med om detta. Jag visar att vill jag så kan jag. Ibland har jag bara svårt att veta vad jag vill.
 
Vill säga stort tack till alla ni som gjort denna sommar säsong på Skiathos till vad den varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0