Bildregn från igår.

Men det är ingen vidare bra kvalité på bilderna hehe. Det var quiznight på Viking och vi var där, vi tävlade om sista platsen men vi vann den inte . Tack! Jag och Julia hade inte dagen efter ledig så vi skulle bara dricka ett glas vin vs en öl/drink och sen gå hem medan de andra drog till papas.
 
Kan inte riktigt påstå att vi gjorde som planerat. Men vi fick en spontan och riktigt rolig kväll som vi har asflabbat åt idag. Vi är väl ganska duktiga på de här med spontant. Som den gången vi var sist kvar på papas och beställde in sambucca och sen drog till beach club'en och dansade!
 
- Ali's special drink och en glad Julia.
 
- Sa ju bra kvalité va.
 
- och vi hade roligt!
 
 
- Jag vill inte vara med på bilder säger Ali, jag försöker men det gick inge bra.
 
Vill tacka Julia för en helt fantastiskkväll. Vi hade ju väldigt roligt som sagt! (;
__
I let the pictures talk for themselves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0