Godkväll!

Imorgon ska vi skicka in våra ansökningar om sommardestinationen och jag har fortfarande inte kommit på mina svar. Jag är i behov av att åka hem på semester, så jag kan väl inte riktigt tänka mig vart sommaren ska spenderas redan. Det är ju dessutom ca 3 månader kvar här.
 
Nåväl. Imorgon är det ut på olika hotell sen ska jag ha samtal med Linda, kanske jag kan räta ut mina frågetecken efter det annars får det ju bara bli något. Sen är jag ledig på lördag igen. Sen på söndag hoppas jag verkligen på Mahmya!!
 
Sen är det servicetelefonen som blir min på söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0