Lördagen 15 Decemeber.

Sov ganska gott inatt kan jag säga, var ganska sliten efter dagen i Luxor. Tog till flygplatsen idag med en blandad buss av danskar och svenskar. Sen fick jag dricka en redbull och läsa lite i min bok innan alla de andra från teamet var på plats. Sänt några bussar och sen åkte jag med en av dem runt till de olika hotellen och avslutade med en snabbsväng på kontoret innan jag tog en taxi hem.
 
Tryckt i mig lite brieost och en peanut & jelly macka. Tänkte stänga ögonen i två sekunder då mackan gjorde mig trött. Första jag fått i mig idag i mat väg så var behövligt. Ska till Arabia och hålla IM ikväll sen är det en lugn kväll som väntar. Måste köra lugnt för att vila upp mig innan måndagens Luxor tur.
__
Been sleepingbeauty tonight, slept very well! But I can say I was kind of tired when the alarm was ringing. Had to go up and go to the office. Took the guests to the airport and then I could drink a redbull to wake up a little more (; Sent some of the buses to the hotels and went with another bus to the different hotels. Office just for a moment and then a cabride home. 
 
Peanut & Jelly sandwich and now I need to close my eyes for a sec cause Im tired. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0