Lördagen är på väg att ta slut.

Började dagen med att besöka kontoret en sväng innan jag åkte med bussen för att hämta upp gäster som skulle ta till flygplatsen för att åka hem till Skandinavien igen. Sen var det en sväng på flygplatsen och sen ta emot dem som kom hit och skicka dem iväg till sina hotell. 
 
Sen blev det IM på Giftun och det gick faktiskt bra! Tillbaka till kontoret för att fixa min avräkning för jag är ju ledig imorgon. Blir Mahmya tillsammans med Julia imorgon så jag hoppas att det blåser mindre och solen skiner extra starkt så jag vågar mig i vattnet. 
 
Har nu en hyggeafton i rum nummer 18 tillsammans med Louise och Julia. Trycker i oss lite chips med dip och tittar på den andra twilight filmen. Så vi har det mysigt men snart ska lilla jag krypa i sängen för jag ska ju upp tidigt imorgon trots att jag är ledig. Härligt att jag tar mig utanför lägenheten på min fria dag! (;
__
Have the day off tomorrow so I am going on Mahmya with Julia, I hope the weather will be super nice so it's not to cold to take a swim in the red sea. Taking my under water camera with me for some nice pic (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0