Måndagen 10 December.

Larmet ringde kvart över åtta, då visste jag att jag hade tio minuter kvar innan jag behövde dra mig ur den varma filten. Slängde på mig kläderna och packade väskan. Tog sen taxi till kontoret och började veckan med vårt veckormöte. 
 
Sen fick vi packa färdigt välkomstmaterialet och sen kom bussen för att ta mig och gästerna till flygplatsen. Hade en buss fylld med göteborgare och jag var i himmelriket. Älskar när man respond i bussen. "Har ni haft en bra semester?" "JA!" lite egoboost och då måste man klart säga det en gång till. "Har ni haft en bra semester?!!" "JAAAAAA!!" Så fucking nice alltså! (:
 
Sen har man fått i sig en macka och en cola, inte druckit cola på två dagar faktiskt. Strongt jobbat, borde sluta helt tror sockret i colan gör mig både fet och ger mig hål i tänderna. Attans!
 
Sen kom gästerna som anlände och jag skickade iväg en buss och sen go'ade jag med en annan. Tog hand om dem när dem checkade in på sitt hotell och gick sen hem till en tom lägenhet. Är helt slut i kroppen.
 
Har IM klockan 18.00 på arabia sen är jag faktiskt ledig både imorgon och på onsdag vilket feels great men vet inte vad jag ska göra så kommer antagligen bara sova. Vilket just nu känns väldigt lockande (;
 
Behöver dock mat i magen så ska diska lite sen laga mat. Sen göra sig redo för IM. Woop woop!
__
Started the day at the office with our weekly meeting. Then we had to finnish the welcomematerial. Then it was off to the airport for me. I had a bus filled with swedish people, or people from Gotenborg and I love them! I do. They were awesome so when I asked if their vacation was good they all said yes! then I had to say it again and the respond was YEEEEES! and I loved my life more at that point!(:
 
The arrival came so I sent one bus and the other one I was going with. Took care of the guests when they checked in and then I went home. I need some food before going to the IM tonight at 18.00 so have to wash the dishes first.
 
Have the day off tomorrow and the day after, think I'll sleep alot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0