Mitt huvud!

Då är Kairo lämnat för denna gång, nu har vi bara en lång bussresa kvar innan vi är hemma i Hurghada. Sov i princip ingenting inatt och på vägen till Kairo gick det inte heller sova så när dagen sen började ta slut så startade en huvudvärk träda fram och nu mår jag ganska illa också. Kan visserligen vara för jag i princip inte ätt något idag.
 
När jag kommer tillbaka till Hurghada ska jag också bestämma mig om jag orkar gå all in ikväll. Papas har fixat White sensation ikväll och jag är ledig imorgon så jag BORDE dra ut och festa järnet. Men får helt enkelt se hur jag känner mig när jag kommer hem. Är ju x antal timmar kvar...
 
Men de har varit en bra dag (:
 
update:
en timme senare sitter vi vid kvällsstoppet och jag meddelar gästerna att jag inte följer med av för jag har sån huvudvärk. Flera av dem söta erbjuder sig att ge mig huvudvärkstablett och säger att "Du har ju tagit hand om oss hela dagen" . Blir man glad eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0