Myskvällen är över, nu måste jag sova!

Var en trevlig afton hos Anna och Linda, dem har super mysigt i sin lägenhet och det blev lite julstämning med glögg, pepparkakor och julbak. Har nu även nejlikadoft på handen efter att ha stått med nejlika i handen en längre tid. Blivit lite övertrött och skrattat mycket ikväll.
 
Avslutade med att springa in till killarna bara snabbt, stoppa handen i huvudet på Joakim sen sprang vi där ifrån med ringklockan igång och skratta hela vägen upp för trappan. Trodde Stefan kom efter och sprang och gömde mig först men såg sen att Louise hann få upp dörren till vår lägenhet så slank in efter henne. Dog av skratt .. Ibland är det kul att vara lite barnslig (;
 
Måste dock sova snart då jag ska bli hämtad imorgon 05:05. Har första pick upen 05:20. Sen blir det en dag i Luxor och efter det blir det sova x antal timmar sen har jag Shoppingturen igen sen är jag faktiskt ledig!!
__
The evening at Linda and Annas was super nice. Lots of laughters filled the room and it was just super nice! Now I have to go to sleep cause I will be picked up at 05:05. I have one day in Luxor , some hours of sleep then the shoppingtour then I finally have my day off and I feel that I need it. 
 
But tomorrow will be awesome, I hope (: Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0