Onsdagen 26 December.

Jaha godmorgon? Här sitter jag och håller på att göra mig redo för att möta upp bussen och åka mot Kairo med mina gäster. Helt seriöst så har jag inte fått sova någonting alls inatt och det känns piss! Jag kan inte somna tidigt och nu kände jag mig inte direkt förberedd på turen eftersom jag egentligen skulle ut på hotellen och träffa gäster "imorgon/idag" men sånt är det ibland att man måste vara flexibel. 
 
Kan ju erkänna att jag mycket hellre legat kvar i sängen då jag börjar bli väldigt trött men nja riktigt så bra har jag det inte. Ska ta och packa färdigt väskan och sen sticka till Bella Vista och möta min buss.
 
Ha en bra dag så hörs vi!
__
I havnt slept much this night but now its a new day and in about 10 minutes Im gonna go and meet up with the bus that will take me and my guests to Kairo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0