Sommar destination.

Har ju fått ansökningarna inför sommaren och ska skicka  iväg våra papper inom 2 dagar.  Jag har fortfarande ingen aning om var jag vill åka eller vad jag vill göra. Så det är hyfsat svårt. Fast idag hade jag dator med mig till Kairo just för att jag skulle kunna sitta på vägen hem med datorn och läsa lite destinationsbeskrivningar. Fast det är lite jobbigt när man har huvudvärk sittande i höger öga bak mot örat och hela den vägen. Så jag ska stänga ner datorn och vila lite. Några timmars buss resa till sen är vi tillbaka i Hurghada igen. Vilket fantastiskt gäng jag haft med mig idag! 
__
Ive got 2 days to decide where I want to go this summer. Right about now I have no idea. I think I need to come home first, cause I miss home a little bit. But now Im gonna close my computer cause my headache is killing me softly. A few more hours and then we're back in Hurghada again. Been a super nice trip to Cairo and my guests have been the best!

Kommentarer
Postat av: Maria Kozeli Mann

Vad funderar du ens på?!?! Skiathos!!!!!!!!!!

Svar: Ska du tillbaka till Skiathos???
mysaansvensson.blogg.se

2012-12-26 @ 19:09:58
Postat av: Maria Kozeli Mann

På ett eller annat sätt blir det Skiathos för mig, antingen jobba eller semester! Och ingen Skiathos utan Min My!!

Svar: Jag förstår, jag får se hur jag gör men jag kan alltid komma på semester jag också (:
mysaansvensson.blogg.se

2012-12-26 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0