Söndagen 23 December.

Idag har jag varit ledig och istället för att bara ligga i sängen hela dagen så bokade jag in mig på Mahmya för Julia skulle med den. Så jag har varit och slappat på paradisplatsen hela dagen. Varit vindstilla och väldigt varmt idag. Så ja att ligga nästan naken på en strand den 23 december var inte kallt! Till och med varit i och doppat mig, photoshooooot! haha. 
 
Så det har varit en helt perfekt dag. Och imorgon är det julafton, inte direkt så jag har någon känsla av den men det är väl heller inte så himla konstigt med tanke på vart jag befinner mig. Men vi kommer fira den ihop imorgon. En liten dansk/svensk julafton hos Anna & Linda. Kommer nog bli en mysig afton!
 
Hade dock hellre varit hemma, familjen är bäst!
__
Day off today so I've been to Mahmya with Julia. Had an amazing day. And tomorrow its christmas (scandinavian style) but it doesnt feel like it. Gonna be a christmas without my family and that sucks a little, but I think we will have a great christmas here in Hurghada.
 
Santa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0