Tisdagen 18 December.

Har ju spenderat min helg i Luxor kan man nästan säga. I fredags var jag i Luxor och körde en guidad tur, igår körde jag också Luxor. Så inatt kan jag erkänna att jag drömde om en guidad tur i Luxor. Ovanligt jobbet går in i mina drömmar. Sen drömde jag nog lite shoppingtur också. Och det är vad som står på schemat för mig idag. Fast jag har faktiskt bestämt mig för att jag INTE ska komma ifrån Ramses med en ny parfym. Jag ska faktiskt kunna gå utanför de dörrarna utan att ha med mig någonting utöver mina gäster (;
 
Sen är jag ledig imorgon och det känns otroligt behövt. Fast jag fick lite sovmorgon imorse om man bortser från att Nicolas ringde och väckte mig halv 9 imorse. Jag behövde sova lite efter mina två turer till Luxor. Och imorgon kanske jag kan göra någonting för en gångsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0