Tisdagen 4 December.

Hej hej! I am alive men har haft en fullspäckad dag. Har först varit iväg och ätit frukost på ett av våra hotell och gick sen runt och hade det rätt nice. Åkte till kontoret och gjorde lite där. Åkte och hade lunch på ett annat hotell och gick runt lite där.
 
Följde sedan med på Julias shoppingtur. Fick med mig en parfym från parfymeriet igen. Escadas nya som inte kommit ut ännu, söt god parfym som påminner om Britney Spears fantasy och jag gillar ju söta parfymer så satt och luktade på armen hela tiden vi var där haha. 
 
Sen avslutade vi i marinan och hade en god middag ihop jag och Julia. En shisha och sen tog vi och mötte upp Mona, Laura och Michelle på Mc Donalds åt en glass och såg sen lite folk gå på gatan och avslutade kvällen på ett shisha ställe. Haft en riktigt god kväll! Ledig imorgon så kunde stanna ute sent trots att jag är väldigt trött. Shisha shisha...
 
Sitter och luktar på min hand som nyss fick en ny dos av parfymen. Mmm luktar gott! (:
 
Imorgon är det väl en stranddate inplanerad sen måste jag nog till senzomall och köpa den där klänningen jag inte köpte sist samt titta efter skor till nyår sen på kvällen är det quiznight på Viking sen är det ju back to work på torsdag. 
 
Så det rullar på precis som det ska göra!
__
Been working all day with visiting hotels and then I went with Julia on the shoppingtour because its my turn on sunday and I didnt feel totally ready to do all the talking so felt like coming with to take some notes. Went great and ended with me having another perfume from Ramses. Its a sweet smell and in reminds a little bit about Britney Spears fantasy but its a new Escada perfume that hasnt come out in the stores yet! Nice!! Was sitting with my arm under my nose under the whole visit there haha.
 
Ended with a nice dinner in the new marina with Julia and then we met up with Laura, Mona and Michelle at Mc donalds for some ice cream and then we went to another place for some shisha and had a super nice evening with them! Have to do it again sometime girls!! (:
 
Have the day off tomorrow so I think we're going to the beach. And then I think I have to go back to senzomall and buy that dress that I never bought the last time I was there. And also look for shoes to new years! Have to have high heels cause the dress is a little bit long..
 
So today is a really good day! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0