Torsdagen 6 December.

At the office at the moment! Varit en lång dag på flygplatsen idag då Arlanda flyget var försenat pga att ni har snö storm där hemma. Blev inga välkomstmöte på hotellen idag då vi var sena redan. Höll ett välkomstmöte på bussen istället och kan tycka att jag pratade på väldigt bra! Fick dessutom komplimanger om att jag var duktig och att det märktes att jag gillade de jag gjorde. Woop woop.
 
Nu ska jag lämna arbetet för idag, behöver hem och äta. Sen är det på det igen imorgon.
__
I am back at the office, have been to the airport all day. The flight from Stockholm were late. So I had a welcome meeting on the bus and I thought I talked alot and about good things. Loved it! Also I had one guest who was super sweet!
 
Now Im leaving the office, have to go home and eat! And then it's back to work tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0