Lite kvälls kärlek.



Kom in i mitt rum och där låg min söta lilla plutt. Lite TV till ljudet av hennes snarkningar sen var det i slut ändan ändå hon som lämnade mig. Nu sitter jag här, nerbäddad i sängen med tända ljus i rummet och TVn framför mig. Lite dipp & snacks som sköljs ner med Cola. Här håller vi lördag, mys lördag.

Har dock extremt ont i ryggen. Dock bara på ett ställe. Som att jag behöver trycka en brödkavel över plätten och liksom köra den fram o tillbaka och bara trycka ut vad det nu än är som jävlas med mig.

Lite mer cola och lite mer TV, sen säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0