Not my thing, but I keep going.

Jag ser bara mer och mer saker som får mig att inse att de där med dejtingsida INTE är min sak. Det går liksom inte att ta på allvar när någon skriver värsta novellen till en på det där viset som mitt första mail. Där har man ju skrämt iväg personen direkt. Man kan inte börja med att verkligen slänga fram ett frieri, okej så allvarligt var det inte men man kan väl ändå börja med ett hej och inte en fet novell. I dont fit in. Men jag tänker ge det ett tag. Allting sker inte på en kväll, vem vet kanske hittar drömmannen? You never know (;
Va hände med sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0