When I think about you, I touch myself.

Tjolahopsansa. Tycker att dagen har passerat ganska fort. Först har jag varit iväg på ett möte, där det slutade med att vi diskuterade min resa. Hihi. På vägen hem körde jag inom Koch's och köpte ostfrallor så jag kunde få en god frukost (hann inte riktigt med den innan jag körde).

Varit och hämtat mitt bokpaket och handlat hem Smoothies från Netto, 10kr/st. Dock var dom lösare än jag förvänta mig. Jaja funkar nog ändå. Bara sippat lite på den ena.

Var i byn och handlade en sväng med lillebror nyss. Nu steker jag ostsnitzel och kokar blomkål. Sugen på bomkål men sånt kan man inte bara äta så fick ta köttet också. Slutar väl med att jag kokar nudlar ikväll för jag inte fått tillräckligt med mat i magen idag. Jaja smällar man får ta. Jag lyssnar på magen o äter vad suget begär.

Så nu blir det lite mat & fortsätta kolla klart på Gossip Girl, see ya when I see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0