A wakeup call.

Bokstavligt talat. Jag vaknade av att telefonen ringde, fick frågan om jag skulle komma på möte idag men vi skjuter upp det till nästa vecka eftersom jag vaknade av samtalet och hon skulle köra klockan tre. Sov visst förbi mina alarm vid ett tiden, för då skulle jag gått upp och ringt detta samtalet själv. Jaja, det går bra nästa vecka också.

Ringt vårdcentralen och bokat tid till imorgonbitti klockan 8, så imorgon MÅSTE jag hålla mig vaken. 760kronor fy fan, inte nådigt va dyrt det är med lite vaccin. Sen ska ju twinrixsprutan tas igen och de va nog inte med i dom 760kronorna.

Mina kläder kom äntligen, det var också på tiden. Dock de jag ville ha mest av allt var såklart slutsålt så de va inget jag får ha på mig. Lite synd, det var en ganska så snygg tunika. Nåväl.

Nu ska jag väl sätta mig och betala min räkning till akassan sen får denna dagen ta mig dit den tar mig. Tänkte försöka orka mig till ett pass body burn men jag tror nog att jag är för trött för de där. Blir väl TV som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0