En trevlig kväll mot sitt slut.

Vem har sagt att man inte kan ha det kul hemma?
Jag har haft jätte kul idag, skrattat så jag var typ såhär nära --><-- att kissa på mig, true story. Jag spelade biljard med min pappa & lillebror först. Kan säga att jag oftast inte ens träffar den vita bollen så, så bra är jag :p

Sen kom mamma och va med en runda, hon var typ lika bra som mig så hon blev trött på det och drog ner alla bollar med händerna, efter det fick hon inte vara med längre. Syrran var med någon runda hon också men datorspelandet var viktigare så hon lämnade oss efter någon runda.

Jag & lillebror spelade någon runda efter alla lämnat oss. Mitt i spelet så sköt jag iväg den vitgulrandiga nr nio bollen istället för den vita, när vi insåg mitt fel kan jag säga att jag i princip låg på golvet och krälade. Övertröttapunktse kanske.

Sen har jag käkat lite skruvar och dipp, och druckit coca cola. Löst lite suduko och kollat på NCIS. Börjar känna mig trött i ögonen så all min energi ska gå åt serier nu. Sen ska jag sova gott, varit uppe sen fyra imorse, eller ja halv fem för jag snoozade nästan en halv timme. Så jag får gå och lägga mig nu om jag vill, så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0